Beautiful Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Elseline Breunis - WaarBenJij.nu Beautiful Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Elseline Breunis - WaarBenJij.nu

Beautiful Seattle

Blijf op de hoogte en volg Elseline

03 Juli 2015 | Verenigde Staten, Seattle

9 uur in de avond. Buiten is het nog steeds 29 graden, maar gelukkig niet meer zo heet als de rest van de dag omdat de zon achter de bergen is verdwenen. Met mijn '5th of July' cocktail wachtend op mijn avond eten, geniet ik nog even van mijn laatste paar uren in Seattle voordat ik naar mijn gloeiend hete kamer ga, die ik deel met 5 gozers. Nee, vrienden en familie, dit is niet de reden dat deze kamer zo heet is. Ze hebben hier geen airconditioning. Waarom vraagt u zich af? In Seattle hebben ze niet vaak van dit soort hete dagen zeggen ze, en hebben ze de airconditioning niet 'nodig'. Maar zoals je wel kunt begrijpen, heb ik het wel nodig en zijn mijn afgelopen nachten vreselijk verlopen, zelf met die aardige mannen in de kamer ;-).

Morgen middag vlieg ik naar Sacramento, om het weekend door te brengen met Stav. Stav is een dame uit Israel, en vanaf het moment we elkaar leerde kennen, klikte het. Na Sacramento, is het moment eindelijk daar. Het moment waar we allemaal op gewacht hebben. Het moment dat Elseline haar welverdiende vakantie mag door brengen in Hawaii. Wat zijn we allemaal blij voor Elseline toch? En helemaal niet jaloers, toch?

Als iemand opzoek is naar leuke plaats om in de verenigde staten te bezoeken, houd van gezelligheid, kleine winkeltje, prachtig uitzicht, lekker eten, gastvrijheid en aardige mensen dan is Seattle de plek waar je naar opzoek bent. Vanaf het moment dat je hier bent, bevind je je in een gesprek met een vreemde maar op een prettige manier. Mensen zijn geïnteresseerd in waar je vandaag komt, hoe je Seattle vind en wat je al bezocht hebt. En vaak bij toeristisch plekken kunnen bewoners nog wel geïrriteerd reageren als er een 'toerist' voor hun voeten in de weg loopt, maar in Seattle naar mijn mening is dat totaal niet zo. Wist je trouwens dat in Seattle 'The first ever automatic car wash' is opgericht, en voor meer reclame hebben een groep olifanten erdoorheen laten lopen. Geweldig toch! Dit heb ik geleerd, tijdens een 'ride a duck' tour. Een uurtje rij je door Seattle, en een half uur veranderd de auto in een boot en rij je zo het Union meer in. Prachtig meer trouwens, met een prachtig uitzicht op de Space Needle.

Momenteel is het alweer 10:15 in de avond, en ligt in te zweette in mijn bed. Als mijn verhaal veel spellingsfouten bevat, of helemaal nergens op slaat. Wees niet boos, mijn hersenen en ogen hebben het zwaar met het slaap gebrek en de hete kamer.

  • 03 Juli 2015 - 09:06

    Peter:

    Hallo Elseline, de temperaturen zijn in Nederland momenteel ook zo hoog, ik kan me er dus iets bij voorstellen wat je meemaakt.
    Vijf gozers, nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
    Volgens mij ben je nu ook echt aan het genieten, heb ik wel eens anders begrepen.
    Heel veel plezier op Hawaii, hebben ze daar wel airconditioning?
    Anders wel veel water.

    Groetjes, Peter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elseline

Eerst kon je hier mijn avontuur volgen als een au pair in Californië oakland, toen Shingle Spring en toen Rocklin. En nu lees je hier over mijn tijd in Westfield, New Jersey.

Actief sinds 29 Dec. 2012
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 8214

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 10 Maart 2016

Au pair in Amerika, New Jersey, Westfield

10 Februari 2014 - 09 Maart 2016

Au pair in de Verenigde Staten

Landen bezocht: