Au pair in de Verenigde Staten - Reisverslagen van Elseline Breunis - WaarBenJij.nu Au pair in de Verenigde Staten - Reisverslagen van Elseline Breunis - WaarBenJij.nu

Au pair in de Verenigde Staten

Een blog over het leven van au pair Elseline in de Verenigde Staten. Eerste jaar bij een jong gezin in Californië, en dit jaar bij een gezin met oudere kinderen in New Jersey

Heel veel lees plezier!

Recente Reisverslagen:

05 September 2015

HET IS BIJNA MIJN VERJAARDAG!!!!

03 Juli 2015

Beautiful Seattle

06 April 2015

Mijn eerste echte reis in de VS!

22 Januari 2015

Het snoep avontuur.

10 Oktober 2014

Ik heb goed nieuws!!!
Elseline

Eerst kon je hier mijn avontuur volgen als een au pair in Californië oakland, toen Shingle Spring en toen Rocklin. En nu lees je hier over mijn tijd in Westfield, New Jersey.

Actief sinds 29 Dec. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8229

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 10 Maart 2016

Au pair in Amerika, New Jersey, Westfield

10 Februari 2014 - 09 Maart 2016

Au pair in de Verenigde Staten

Landen bezocht: